Storm Lucas Resultater Trening

mandag 24. oktober 2011

sol og sommer??

glad eg slapp denne idag :-)

Storm (meg) og Lucas nyter utsikten i skogen

deilig å rulle seg i lyngen

og smile litt til fotografen

Lucas vil ikke smile til fotografen....

han bare snur seg bort...

fordi han er så nyskjerrig når han er i skogen..
For en herlig dag i Florø, det er sommer og sol :-) eller iaffal sol og høst :-) Så idag har vi vært i skogen, uten sånne tullete dekken og til og med Lucas fikk gå uten klær :-) mor kastet en pinne i skogen, eg søkte og søkte og søkte og søkte, mor sendte meg ut og ut og ut og ut... ikke pokker om eg fant igjen den pinnen... Så eg fikk en ny sjanse av mor, da fant eg pinnen med en eneste gang :-) Livet er rett og slett herlig i skogen syns eg. :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar